
Heb je onze Brochure ontvangen?
Heb je de brochure ontvangen en wil je meer weten of een afspraak plannen? Bekijk hier alles over "Wij doen wat vaak blijft liggen".

360nz voor je bedrijf
Meer succes realiseren is niet moeilijk, als je weet "hoe"! Ontdek wat de 360nz Formule voor je organisatie en jou kan betekenen.
Afwachten en hopen op betere tijden? Of actie ondernemen en je eigen toekomst bepalen?
Tegenslag komt altijd als je dit het minst verwacht.
De TOP 3 waardoor bedrijven het te zwaar krijgen.
- Te weinig vraag naar de producten of diensten.
- Te weinig goed personeel.
- Geen financiële middelen.


"Als je andere resultaten wilt, dan moet je een andere denk- en werkwijze gebruiken!"
Als je verschil wilt, dan moet je veranderen van wie je nu bent naar wie je wilt zijn.
Niemand heeft het 100% uitgezocht.
Start minimaal met jezelf te omringen met mensen die hetzelfde voor ogen hebben. Mensen die zijn zoals jij. Mensen die denken zoals jij. Mensen die net als jij willen "vechten" voor verandering in hun leven en het bedrijf.
Doe je dit niet? Dan heb je altijd het gevoel dat je aan het overleven bent.
Je zal blijven "hopen op beter tijden", maar die lijken maar niet te komen.
Als mensen zeggen "een eigen bedrijf hebben is zwaar" dan kan ik dat alleen maar bevestigen.
Een bedrijf, zelf gestart of overgenomen, het zal ongelofelijk zwaar zijn. De verantwoordelijkheden, tegenslagen en het toekomstbeeld realiseren, het loopt altijd anders dan je had gepland.

Omstandigheden om te falen
- GLIJDEN -
Zodra bedrijven glijden is er geen controle en moet je maar afwachten wat er op je afkomt.
Extern
Sturing en adviezen
Continu aan het peilen
- "Wat zal ik doen?"
- "Hoe zal ik het doen?"
- "Wanneer zal ik het doen?"
- "Moet ik het überhaupt wel doen?"
- "Wat vinden mijn medewerkers"
- "Wat vinden mijn vrienden?"
- "Wat vindt mijn familie?"
- "Wat vindt mijn partner?"
- "Waarom ben ik een bedrijf begonnen?"
- "Waarom werk ik zoveel?"
- "Waarom kom ik teleurgesteld thuis?"
Intern
Kennis en ervaring
Besluiteloosheid
- "Dit klinkt goed, ik wil dit wel overwegen."
- "Ik moet alleen wat problemen nog oplossen."
- "Wat een geweldige oplossing, ik denk er nog even over na."
- "Dit wil ik wel doen denk ik, ik ga aan 10 andere mensen vragen of zij dit ook een goed idee vinden."
- "Denk je dat ik dit moet doen?"
- "Ik blijf er maar aan denken of ik het wel of niet moet doen."
Ervaringen
Overtuiging & Mindset
Onzekerheid
- "Wat als ik het doe en het werkt niet?"
- "Ik heb al eerder een fout gemaakt."
- "Ik heb al eens geld uitgegeven."
- "Ik heb een online cursus gekocht."
- "Ik heb advertenties gedaan."
- "Ik heb een video bekeken op YouTube."
- "Ik heb een boek gekocht."
- "Dit werkte allemaal niet."
- "Ik heb het al eens geprobeerd en het werkte niet"
- "Ik heb eens koud gebeld en het was vreselijk"
Omstandigheden voor succes
- TREKKEN & STUREN -
Extern
Sturing & adviezen
De juiste mentor
Dit is een succesvolle werkwijze die bij mij past en die ik wil volgen.
Intern
Kennis & Ervaring
Besluitvaardigheid
Dit wil ik, want ik weet zeker dat dit het verschil gaat maken.
Ervaringen
Overtuiging & Mindset
Zelfvertrouwen
Het gaat goed komen. Ik zie vooral de kansen en niet de angsten.
Leer om de juiste vragen te stellen, zodat je het gewenste antwoord krijgt.
Je bedrijf groeit alleen als het TEAM van mensen dat wil, niet omdat 1 persoon dat wilt.

Promotie
Als mensen je niet kennen kunnen ze ook niet bij je kopen. Zodra je start met een bedrijf moet je starten met promoten. Je bereikt nooit iedereen.
Zorg dat je vakkundig bent, dat je een specialist bent in je vakgebied. Niet "zomaar" iemand met een bedrijf.

Winst/Omzet
Je moet winst maken, je moet geld verdienen. Als je geen geld verdient dan kan je de rekeningen niet betalen. Je moet dus winst maken.
Laat het zien, bewijs dat je vakkundig bent. Niet door te vertellen maar door het te bewijzen in de praktijk.

Elk proces
Hoe doe je het? Hoe neem je de telefoon op, hoe maak je offertes en hoe volg je deze op? Hoe zorg je ervoor dat mensen vol overtuiging geld aan je uitgeven?
Professioneel en vakkundig op elk vlak. Niet alleen in je werk, maar ook aan de telefoon, per e-mail en in het echt.

Medewerkers
Trek de juiste mensen aan door je visie te delen. Je trekt niet loyale en goede mensen met alleen een hoog salaris en allerlei arbeidsvoordelen.
Verveelvoudig je medewerkers met liefhebbers voor het vak en deel je visie. Daar profiteren je klanten ook van.
De 360nz basisprincipes
Samenwerken
Je kan meer en het is veel leuker.
Verover de markt
Met mensen die je kan vertrouwen.
Waarde creëren
Met de hoogst mogelijke snelheid.
Met de 360nz Formule
- 360 graden beeld van je bedrijf
- STRUCTUREER JE BEDRIJF IN
• Uitbreiding & Operationele Planning
• Verkoop- en marketinguitvoering
• Financiële modellering en rapportage
• Ontwikkeling en afstemming van je mensen
• Leiderschap & Visie - Bewezen strategieën voor het bouwen van bedrijven
- ​Toegang tot andere vakspecialisten
- On Demand Trainingen
