Gratis consult

Neuromarketing

Neuromarketing zorgt voor de juiste commerciële prikkels bij de lezers. Je kan wel roepen dat je korting hebt, maar dat wil helemaal niet zeggen dat iemand zich wel goed aangesproken.

Met nieuwe marketing gaan we precies kijken welke prikkels jouw doelgroep nodig heeft om te zorgen dat je opvalt, dat ze geïnteresseerd raken in je en dat ze op een gegeven moment overgaan tot een aanvraag dan wel een aankoop. 

Door neuromarketing toe te passen spreek je pas echt je doelgroep aan. Voorkom dat je met hagel aan het schieten bent, in de hoop dat je iemand raakt.

Boek je gratis consult

Vormgeving

Vormgeving is veel meer dan wat een designer mooi vindt.

Vormgeving moet vooral draaien om de mensen die het gaan lezen, zij moeten geprikkeld raken. In elk ontwerp dat wij maken passen we neuromarketing toe.

Zo zorgen we dat we de doelgroep raken. 

 

Teksten

Teksten moet een lekker lezen en snel tot de kern komen. Geen onnodig lange teksten die om het doel heen draaien.

Natuurlijk mag je achtergrond informatie geven of een persoonlijk verhaal vertellen. Mensen moeten betrokken blijven en niet afdwalen.

Maak het concreet en duidelijk. Zo hou je de aandacht vast van je doelgroep.

Logische volgorde

Neuromarketing is ook het toepassen van een bepaalde logica. Voor elke aankoop is een aanloop nodig.

Dit kan een heel kort traject zijn, zoals "ik heb dorst, ik koop een drankje" tot een lang traject zoals het maken van de wereldreis. 

We brengen de stappen van je doelgroep in kaart en zorgen ervoor dat de stappen die zij zoeken ook aangeboden worden.

Geen idee waar je moet beginnen? Plan je gratis consult.

Tijdens een gratis consult kan je uitleggen waar je tegenaan loopt. Op basis daarvan zullen we een aantal mogelijkheden geven die verschil voor je gaan maken.

Wil je meer groeien, wil je meer continuïteit in je omzet of zie je het zelf ook niet meer? Wat het ook is, bespreek het tijdens je gratis consult. 

Boek je gratis consult